Barbie od značky Mattel útočí na sběratelskou část zcela novými pestrými kousky.
K příležitosti oslav 60letého výročí značky Barbie se vydává do ulic čtveřice Barbie panenek a dvojice Kenů v nové kolekci inspirované módou 90. let, která je znovu v oblibě.
V roce 1959, Barbara Milicent Roberts, světově známá jako Barbie, dobyla srdce všech děvčat a od té doby je Mattel znám jako největší výrobce panenek.
Jeden z předních návrhářů Barbie panenek, Carlyle Nuera, se v kolekci nazvané BMR 1959 inspiruje oživením „devadesátek“ a kombinuje své modely i s moderními prvky. Do této kolekce využil i pár elementů z předešlé kolekce: Nineties New Era.
Šestice panenek má stylový a ikonický vzhled, zahrnující nejlepší výstřednosti, které jsou synonymem pro streetwear módu.
Sandály a ponožky, nadměrné brýle, veselé barvy, velká loga či ikonická ledvinka.
Zcela poprvé se zde setkáváme s Made to Move tělem pro kena, rovnou ve dvou odstínech a verzích.
Made to Move tělo se vyznačuje opravdu velkou pohyblivostí všech částí. Záporem jsou výrazné a velké klouby, které se nemusí líbit všem.
• Chlapci v kolekci BMR 1959 se stali prvními na Made to Move těle.
• První dostal tvář, která se využila v případě kena Harley Davidson.
• Druhý nosí tvář Tango. U něj stojí za povšimnutí výrazné líčení a pestré barvy.
Děvčata reprezentují jiná etnika.
• Barbie s tváří Kira můžeme zařadit do asijského etnika.
• Pazette nám ukazuje eleganci černošské plnoštíhlé dámy.
• Ikonická Millie, jejíž tvář je velice častá u playline řady panenek, nám představuje bělošskou část světa. Zajímavé je její blond kudrnaté afro.
• A nakonec Mbili, latinoameričanka s překrásnými rasta copánky.
Celá tato kolekce je dostupná na oficiálních stránkách Mattel za 29,99$.
Celokloubové panenky jsou prodávány ve velice povedených krabicích, na kterých je vyobrazen návrh vzhledu od Carlylea Nuery.
Součástí balení je i stojan a certifikát.